Start Helpdesk:     Windows  |   Apple  |   Installeren  
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  |  Tel: +31 (0)40 251 3737   

Support Helpesk

 


Microgiants ondersteunt via de helpdesk particuliere en zakelijke klanten.

Via onze remote support software nemen wij de besturing van uw computer over op afstand waarna u kunt toekijken hoe uw probleem wordt opgelost of uw vraag wordt beantwoord. Het is mogelijk een support abbonement af te sluiten of "per case" onze helpdesk te gebruiken.

Onze helpdesk is toegankelijk vanaf computers met een internet verbinding over de gehele wereld. Wij ondersteunen zowel Apple Mac-OS als Microsoft Windows.

Om van de helpdesk gebruik te kunnen maken dient u eerst klant te worden bij Microgiants.

Mogelijkheden Bedrijven

Helpdesk abbonement:

Voor een vast bedrag per maand sluit u een abbonement af hierin staat de gewenste service graad alsmede de reactie tijd vermeldt waarin Microgiants reageert op uw Computer en server incidenten. Alle computer vragen en problemen vallen binnen uw overeenkomst of het nu storingen zijn of bijvoorbeeld hoe u etiketten kunt printen. De abbonement optie raden wij aan indien u uw kosten wilt beheersen en Budgetteren. Ook als u regelmatig ondersteuning wenst of nodig heeft. Tevens heeft u zo in zakelijke situaties zekerheid over de continuïteit van uw bedrijf en automatisering.

Als onderdeel van een onderhouds contract:

Voor een vast bedrag per maand stelt u samen met Microgiants een Diensten pakket samen. Support helpdesk is een onderdeel van dit pakket. Aan de hand van een SLA worden de verschillende diensten en gewenste Service graden vastgesteld. Als u systeem extra storingen of computer vragen heeft vallen deze binnen het contract. Door diensten slim te combineren kan een totaal pakket worden gecreëerd waardoor u voordeliger uit bent. Een totaal pakket biedt altijd 10 tot 15% korting op onze normale prijs stelling.

Per case / Ad hoc:

U belt met Microgiants als u een computer vraag of probleem heeft. U betaald per keer de gewerkte tijd in eenheden van 15 minuten. U heeft geen vaste maandelijkse lasten, echter accepteerd dat u de ene maand meer kosten kan hebben dan de andere. Relaties met een onderhouds contract krijgen voorrang op relaties zonder onderhouds contract. Immers in het onderhouds contract staan reactie en oplostijden.

Particulieren

Helpdesk abonnement

Voor een vast bedrag per maand sluit u een Helpdeskabbonement af. Dit helpdesk abbonement komt overeen met een van te voren vastgesteld aantal minuten bijvoorbeeld 15 (small) 30 minuten (medium) of 60 minuten (large). Maandelijks wordt er automatisch het maandbedrag van uw rekening afgeschreven. Op jaar basis wordt bekeken of u meer of minder heeft verbruikt als afgesproken was. Eventueel wordt het in het volgende jaar bijgesteld, omhoog of omlaag.


Per case / Ad hoc:

U belt met Microgiants als u een computer vraag of probleem heeft. U betaald per keer de gewerkte tijd in eenheden van 15 minuten. U krijgt minder voorrang in de planning aangezien u geen overeenkomst heeft over reactie tijden en oplostijden. U heeft geen vaste maandelijkse kosten.