skip to Main Content
+31 (0)40 251 3737 info@microgiants.nl      Start Helpdesk: windows apple installeren
helpdesk

COMPUTER PROBLEMEN?

Een fijn gevoel dat je altijd iemand kan bellen die direct even kan meekijken.

Hulp is onderweg!

Download direct onze support software
Installeer deze in 4 gemakkelijke stappen
En neem contact met ons op…

PROFESSIONELE HULP OP AFSTAND

ZORGT VOOR PRODUCTIVITEIT IN UW BEDRIJF

Productiviteit zonder oponthoud!

Iedere professional heeft zijn specialisme. Wij het onze en zo helpen wij dagelijks onze klanten om ervoor te zorgen dat zij zorgeloos hun werk kunnen doen.

Voor de meeste ondernemers is een computersysteem het belangrijkste gereedschap waar zij mee werken. Zodoende belangrijk dat jouw werkdag niet onnodig vertraging ondervindt door het zelfstandig zoeken naar oplossingen voor computerproblemen.

De Microgiants Helpdesk staat dagelijks voor je klaar om kleine en grote computerproblemen direct te verhelpen. Via onze remote control software kunnen wij met enkele klikken meekijken in jouw computersysteem en er voor zorgen dat een storing snel is verholpen.

Voor zakelijke klanten

Helpdesk abonnement

Voor een vast bedrag per maand sluit je een abonnement af hierin staat de gewenste servicegraad alsmede de reactie tijd vermeldt waarin Microgiants reageert op jouw Computer- en server incidenten.

Alle computer vragen en problemen vallen binnen jouw overeenkomst of het nu storingen zijn of bijvoorbeeld hoe je etiketten kunt printen. De abonnement optie raden wij aan indien je jouw kosten wilt beheersen en budgetteren. Ook als je regelmatig ondersteuning wenst of nodig hebt. Tevens heb je zo, in zakelijke situaties, zekerheid over de continuïteit van jouw bedrijf en automatisering.

Onderhoudovereenkomst

Voor een vast bedrag per maand stel je samen met Microgiants een dienstenpakket samen. Dit maatwerk pakket geeft zekerheid voor jouw gehele ICT en Automatisering omgeving. Support helpdesk is een onderdeel van dit pakket.

Aan de hand van een SLA worden de verschillende diensten en gewenste Servicegraden vastgesteld. Als je extra computerstoringen of vragen hebt vallen deze binnen het contract. Door diensten slim te combineren kan een totaalpakket worden gecreëerd waardoor je voordeliger uit bent. Een totaalpakket biedt altijd 10% tot 15% korting op onze normale prijs stelling.

Per case/ Ad hoc

Je belt met Microgiants ICT beheer als je een computer of automatiserings vraag of probleem hebt. Je betaalt per keer de gewerkte tijd in eenheden van 15 minuten. Je kunt jouw oplossingen altijd nalezen via ons Microgiants helpdesk portaal.

Je hebt geen vaste maandelijkse lasten, echter accepteer dat je de ene maand meer kosten kan hebben dan de andere. Relaties met een onderhoudscontract krijgen voorrang op relaties zonder onderhoudscontract. Immers in het onderhoudscontract staan reactie en oplostijden. Adhoc gebruik maken van onze ICT diensten werkt op basis van “Best Efford”.

Voor particuliere klanten

Helpdesk abonnement

Voor een vast bedrag per maand sluit je een helpdesk abonnement af. Dit helpdesk abonnement komt overeen met een van tevoren vastgesteld aantal minuten bijvoorbeeld 15 (small) 30 minuten (medium) of 60 minuten (large).

Maandelijks wordt er via Sepa incasso automatisch het maandbedrag van jouw rekening afgeschreven. Op jaar basis wordt bekeken of je meer of minder hebt verbruikt als afgesproken was. Eventueel wordt het in het volgende jaar bijgesteld, omhoog of omlaag.

Per case / Ad hoc

Je belt met Microgiants als je een computer vraag of probleem hebt. Je betaalt per keer de gewerkte tijd in eenheden van 15 minuten.

Je krijgt minder voorrang in de planning aangezien je geen overeenkomst hebt over reactietijden en oplostijden. Je hebt geen vaste maandelijkse kosten.